Emine_63 Kızlar bir sorum olacak dizinde göğüs altı kaburganızda batma hissi varmi ben haraket ettikçe yürüdükçe uzandıkça orda bir agri var ve sürekli orda normal mi sizce benim gibi yaşayanlar varmi acaba yardımcı olursanız sevinirim
Asyakuzusu Emine_63 Organlar iyice yukarı sıkıştığı için kaburga artık havada. Onu yaşıyorsunuz sizde. Kaburga havaya kalkarak organlara yer açtı yani