Oykummmm bende 39+4 oldum sabaha kontrolum var bizimkide gelecek gibi degil sonum suni sancıya filan kaldı diye düsünmeye başladım bir genleşiyor bir toplanıyor agrım sızım yok sancı bekleyorum yok doktor biraz yumuşama var dedi birazda kasılmaların başlamıs dedi ben bisey hissedemiyorum hayırlısı olsun hakkımızda bu hafta dogurcaz insallah sıra bize geldi🤲🏻