Mutluuyuvaa Hamınlar küveze bebek girdiğinde ücret alıyorlarmı bugün geceliği bin tl dediler Allah gerektirmesin ama okadar küveze giren bebekten aylarca kalıyolar o kadarmı alınıyor
mucizem15 Mutluuyuvaa benim gittiğim hastane almıyo dışardan gelen hastalardan da almıyolarmış. Yani genelde küvez, yoğun bakım için ücret alınmıyo diye biliyorum ama emin değilim
minnakmucizem591 Mutluuyuvaa kuvez ücretsiz diye biliyorum kuzenim 2 sene önce dogum yaptı 10 gün yogun bakımda yattı cocuklar ücret alınmadı devlet karşılıyo dendi
Lulemom Acil olan hayati önem taşıyan şeylerden para alınmıyo özel de olsa. Bebeğinde küveze girmesi hayati önem taşıdığı için mantıken alınmaması gerek 🤔
Mesutnur15 Benim kizim 9 gun kaldi kuvezde canm özel hastane olmasina ragmen herhangi bir ücret karşılığında bulunmadilar
Biyolog-anne Mutluuyuvaa yeni doğan bebek devlet himayesinde sayılıyor. Allah göstermesin tabiki ama yoğun bakıma alınırsa da devlet karşılıyor zaten. Ama bazı özeller hem devletten hem aileden alıyor galiba
T_M Dogduktan sonra küveze giriyorsa devlette özelde almıyor diyelimki küvezden çıktı eve gönderildi ve tekrar küveze girmesi gerekti o zaman ciddi miktarda ücret alınıyor
may2021mother T_M 6 ay bebeğimin yanında hastanede kalmış bir anne olarak söylüyorum yoğun bakımda öyle bir şey yok.
Mrvgl T_M Benim yeğenim sarılık için yattincikti doğduğunda ödeme yapmadık. 2 gün sonra tekrar götürdük evden, yine yatırdılar fetoterapi için ödeme yine yapılmadı
Y-123 Mutluuyuvaa cnm kesinlikle almıyorlar benim kızım küvezde kaldı 40gün özel hastanede bir kuruş para ödemedik hatta doktorumuz sagolsun odaya çıkınca bizi yogunbakım da gösterdi oda parası ödemedik 2 3gün kaldık odada Allah iyilerle karşılaştırsın
may2021mother Mutluuyuvaa yenidoğan yoğun bakımı ilk bir ay devlet tarafından karşılanır. Siz hiç bir şey ödemezsiniz. Sürçe uzarsa SGK’nız varsa SGK devreye girer
Mrvgl Mutluuyuvaa Devlet, hastanelere yeterki yaşatın insanları,erişkin ya da bebek hiç önemli değil gerekeni yapın dediği için tüm hastanelerde yoğun bakımlar ücretsizdir. Yenidoğan ve yetişkin.
Mirayse1 Mutluuyuvaa küvez ücretsiz cnm didaha doğrusu özel hastanelerde bu para devlet tarafından ödeniyor sizin yerinize sgknızdan. Ama bazı serefsiz özel hastaneler gereksiz yere bebeği daha uzun küvezde tutuyorlar para alabilmek için 🤬
Bsmlh Mutluuyuvaa benım doğum yapacağım hastane özel ama devletle anlaşmalı ücret yok sizde oyle bir hastane secın ilk bebekte de ödemedim ben
Hilal231112 Mutluuyuvaa 28 gün yenidoğan bakın ücretsiz olarak biliyorum .Sarılık tedavisi dahil olarak