Aysenur61 Haftadayım aşırı şekilde mide yanması var ilac da fayda etmıyor neler yapıyosunuz kızlar uyuyamıyorum
Asyakuzusu Aysenur61 Canım lansor fayda ediyor. Her sabah aç karnına. Üzerine tanımam. Doktoruna yazdır
Dyguklc Aysenur61 bende gavisgon haric hibi mide ilaci fayda etmedi ha gavisgonda cok etmiyo ama yatmadan once 2 kasik iciyorum eger gece xok zorlarsa sutum var basucumda ve beyaz leblebi onlardan yiyorum.bi tik iyi geliyo
Ayca0315 Aysenur61 Benimde bir iki haftadır çok aşırı mide yanması oluyor süt ve sarı leblebi çok işe yaradı ilaç fayda etmedi bende maalesef
Aysenur61 Asyakuzusu lansor kullanıldıgını bılmıyordum ben doktor gavıscon verdi kullanıyorumda fayda etmıyor onuda bı deneyeyım canım sağol
Aysenur61 Dyguklc bendede gavıscon var ama fayda etmıyor maden suyu ıcıyorum sut ıcmedım busefer aşırı şekilde yanıyor ılacta fayda etmıyor artık Allah yardımcımız olsun
Asyakuzusu Aysenur61 Gaviskon en kötüsü. Herkese onu vwriyorlar. Çok fena ilerletiyor şikayetleri. Ben rennie emme tablet ile başladım. Lansor la devam ettim. Zaten ikinci gebeliğim tecrübe ile doktora benim söylediklerimi yazın dedim. Oda yazdı
Dyguklc Aysenur61 aynen cok fayda ettigini soylenemezde valla doktorum baska bi ilacta yazmadi ben suan ogrendim lansorun kullanildigini
Aysenur61 Asyakuzusu ayy bende diyeyim yaa zaten sağlık ocagı verdi dedıkı gecmesse başka yazarız demişti isteyeyim bari sağıl canımm
Aysenur61 Dyguklc rennıe var bide bende lansoru yenı oğrendım lansor etkılı bir ılactır hamılelıkten once kullanıyordum ama hamılelıkte bılmıyordum bende canım
Bsmlh Aysenur61 canım gece yatmadan sekerın yoksa eğer şeker varsa 22:00 en geç 1 bardak kefir yanına çiğ badem ye yat yanma kanma kalmıyor dün ilkkez yapmadan yattım gece fırladım yanarak