Bende bekarken olmustu elimden tabak düştü sonra hacemat oldum birkac kez gecti şükür. Ama hamilelikte aşıri el kol uyusmasi yasiyorum sonrasinda gecicegini umud ediyorum. Vucut agirlastikca sag sola yattigimda kol, omuz, bacak hiçbirsey kalmıyor agrimayan yerim yok 😊 hamilelikte hacemat yapılmıyor diye biliyorum sonrasinda gecmezse tavsiye ederim mutlaka, hamilelik surecinde bende bir care yok diye biliyorum esim masaj yapiyor arada sagolsun bende bol hareket ettirmeye çalışıyorum egzersiz gibi gecmese de azaltiyor