Biyolog-anne Sedagb hadi hayırlısı olsun hakkınızda sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻🤲🏻 Rabbim herşeyi kolaylaştırsın sizin için
damlaaltinay Goknur1410 ay kuzum bendede aynı 28 haftalığım kilodum ıslak özellikle 2 3 gündür falan arttı inşallah su değildir 🥺 idrar kaçırıyorum galiba
Sedagb Suyumun gelip gelmediğini anlamak için ped koydular rahim ağzında yumuşa olmuş 2 cm açıklık varmış. Şimdi nstye bağladılar ama sancım yok. Eğer suyum gelmediyse eve gönderecekler sabah tekrar gelicem. Sancım çıkarsa yatış verilecek
Nur0512 Sedagb hakkınızda hayırlısı 🤲 iyiki gittiniz hastaneye en azından bir sorun yoksa rahat etmiş olursunuz 🌸
Linasalamandre Ysmmmnn turnusol kağıdı ile nasıl anlaşılıyor ne yapıyorlar kağıdı ? Bilmediğim için soruyorum 🙄
Sedagb Linasalamandre Böyle ped veriyorlar içinde turnusol kağıdı gibi bir kağıt var pembe renkli rengi değişirse suyunuz gelmiş demek
baloglu1 Sedagb genelde ebeler su gelmesinde hiç durmaksızın sürekli bacaklarından akan sızıntı olurmus bildiğim kadarıyla benim ilk hamileliğimde gelmemişti mesela hiç suyum hayırlısı olsun ins çabuk açılmanız olur
Sedagb Nur0512 şimdi eve geldim ama sabah tekrar gideceğim. Son döneme girdik artık hayırlısı ile tamamlarız inşallah 😊
Sedagb OzgeAlya şimdi kendi doktoruma geldim gece biraz ağrım oldu ama şu an yok zaman yaklaştıkça heyecanlanıyor insan
Mrve_12 Sedagb devamı geliyorsa ufaktan ufaktan sızıyorsa suyundur amaa anlatmana göre suyun gelmiş sanırım