Gamzeyigitcesur canım 3 tane kendime gecelik koydum 2 elbise 1 tane lohusa takımı.
kızıma 3 tane hastane çıkışı koydum. 1 tanesi battaniyesine kadar 2 si küçük parçalı oluyor ya ondan aldım. 5 Li diye geçiyor sanırım.
emzik koydum
biberon koydum
15 tane bez
pamuk (ıslatmak için banyo tasını aldım)
alt açma pedi
ağız mendili
depend
Emzirme sütyeni 2 tane
emzirme atleti (ameliyattan çıkınca üşümüştüm )
kendine çorap kesin koy
terlik ((ben terlikle gitmiştim 😂)
bir tane de örgü battaniye koy canım bir tane penye
Kendin için havlu diş fırçası
19 ay önceyi bence iyi hatırladım 😀😀
Aklıma gelirse yine yazarım 🙏🏻