Senayyalcin Hayat_2019 Maalesef ki bebeğimiz yüzünden oluyor rahim büyüdükçe ve bebek büyüdükçe baskı yapıyor veya bebek makat gelişli olduğu için oluyor diye duymuştum bende öyleyim ve İnan südyen bile takamıyorum tek çare doğum🥲🤷🏼♀️
Mom72626 Hayat_2019 daha bu ne ki canım ben kızıma hamileyken resmen kaburgamın altına girip çıkıyordu ya da kolunu sokuyordu içlerim gidiyordu. Bebek iyice büyüyünce gör o zaman sen 😢
Thutik Hayat_2019 kolları hafif kaldırıp nefes egzersizi yapmak benim kaburga ağrımı bayağı azaltıyor. Tavsiye ederim, ece vahapoğlunun videosuna bakıp hamilelik ve doğuma hazırlık nefes egzersizini izleyebilirsiniz nefes tekniğini öğrenmek isterseniz 🍀
Melissaunall Rahim ve bebek büyüdüğü için kaburgaya baskı yapıyor. Tek çaresi de Doğum malesef. Aynı rahatsızlıktan bende muzdaribim. Hatta bunu yazarken bile kaburgam sızlıyor. Sen düşün. Rabbim ağrını hafifletsin inşallah 🤲🏻
41esra Hayat_2019 ahhahh benimde o haftalarda başladı takip 42+5 de doğum yapana kadar başlı yapıyorlar malsef benim her ultrasonda kızım ayak parmaklarını kaburgamın arasına sokmuş duruyordu ağlatıyordu ağrıdan ama neydelim annelik karnımızdayken başlıyor işte 🤣🤷🏻♀️