Kızlar merhaba son adet 12 subat. Adetime dört gün kala hamile.oldugumu öğrendim. Beta 30 çıkmıştı iki gün arayla test tekrarladim 260 ve 490 çıktı . Sorum şu sizce bu geç döllenme mi yoksa normal dollenmemi ayırt edemedim bı turlu şuan uygulama da 5+3 günlük görünüyor