Naz90 Kızlar tam 40 haftalık olduk ama hala hicbir belirti Doğuma dair hıc hareket yok kendi gelmezse pazarteis yatış vericem dedi doktor bende istemiyorum varmı bizim gibi haftası dolup bebişi gelmeyen 😄😇
hatice-ak Naz90 oy masallah benimde kiz ve 38 haftalıgim cunku bizde de tik yok, o yuzden merak ettim 🤗🤗 kizlar da geç gelebiliyomuş demekki 😍🤗
Naz90 hatice-ak seninde bitmiş sayılır birşey kalmamış evet canım yaa bence cinsiyetle alakası yok zamanı ne zamansa o zaman geliyor Bebişler☺️İnsallah kısa zamanda sağ Salim kavuşuruz
Beybeybi Naz90 ewet canim Allah biavazda dogurmayi nasip etsin sizede ve butun hamilelerde benim kizim 40+4 haftalik dogdu oglum40+3yani cinsiyetle alakasu yok bebek ne zaman ıstese o zaman gelır 🌺
Naz90 Domatesimm bebek Doğum pozisyonunda dedi doktor ama kanala girmiş mi oluyor ilk hamileliğim tecrubesizim🙃
Domatesimm Naz90 bana baş aşağı duruyor ama kanala girmemiş dedi🤔 ben de tecrübesiz bekliyorum 😁 hareket et yürüyüş yap merdiven in çık dedi
Naz90 Domatesimm bana hiçbirşey demedi çok konuşmuyor zaten doktorum 😒 bende kendi çapımda birşeyler yapıyorum 😄