28+5′im son zamanlar hareketleri azaldı bebeğin önceden arada kendini daha çok hissetiriyordu ama son zamanlar daha az hissediyorum.Bazı yorumlarda bebeğim çok hareketli durmuyor gibi yorumlara denk geliyorum ama benim şu ana kadar çok hareketli olmadı yani illaki çok hareket etmesi mi gerek güçlü tekmelerinin mi olması lazım?Benim bazen içimde bir kıpırtı dalgalanma oluyor tekme değil de.Bazende hafif tekmeler.Az önce uykudan uyandım niye hareket etmiyor diye oturdum hareketlenmesini bekliyorum sesleniyorum sese tepki verir belki diye ama 2 defa hafif tekmesini hissettim.Yani ben mi çok takıyorum normal mi?Düzene girmesi gerekli değil mi artık?Birkaç gün önce doktora gittim heyecandan unuttum sormayı.Aklıma çok taktım stres yapmaya başladım artık.Bilgisi olan yazabilir mi🌸