Byby99 ben de hamileliğimin başından beri kaşıntıdan çok çektiğim için her kaşıntı postuna mutlaka yorum yazıyorum. Benim de kasıklarım, meme bölgem, sırtım, karnım heryerim sürekli kaşınıyor. Çok doktora gittim bütün enzimlerime testlerime bakıldı bişi çıkmadı. Dr. Hormonel değişimlerden dedi. Kuru kalma, nemli kalma dedi.. kremler kortikosteroidli, sürünce geçiyor sonra yine başlıyor.. şu an 30 haftalığım heryerim yara içinde. Bebe yağı aldım sonunda sürekli sürüyorum biraz olsun rahatlattı. Bir de kuruyemiş hiç yemiyorum o mu tetikledi bilemiyorum ama en fazla alerjik yapanlar listesinde. Bir ara bulaşık teliyle kaşımayı düşünüyordum o dereceyim