Yanliş hatrlamıyorsam 24.haftaya kadar istedğin şekilde yatabilin.Sonrası olabildiğince sol yan.Arada sağ tarafınıza yatın solunuzu dinlendirmek için.Zaten yüzüstü yattığınızda bebeğiniz büyüdüğünde o sizi yatırmayacaktır.Yüz üstü yatıldığında tansiyon düşmeleri nefes almakta zorluk bide kan akımıyla ilgili olduğu için önerilmez.Normal insanlar bile sol yana yatması daha iyi..Sizler sol yanınıza yatın arada sağ tarafınıza solunuzu dinlendircek kadar yatıp geri sola geçersiniz.