Mavi34 kürtaj oldum parçayı bana vereceklerini labotuar da olduğunu söyledi doktor bende genetik test yaptircam dedim patolojide bisey çıkmadığını söyledim hep temiz çıkıyor genetik yapılsın dedi özelde pahalı olduğu için araştırmaya gönderilsin alınan parçayı onlarda biz göndermiyoruz dedi ve parçanın bi kısmını bize verip biz getirecekmişiz öyle dedi canım 7 hafta da kalbi durdu 3 hamileligim 3 de 7 haftada kalıyor