Hldsltn Merhaba öncelikle sorunum hamilelik yaşım yavaş metabolizmam ve aşırı hızlı kilo almaya elverişli vücudum eğer Planlı programlı yaşamazsam bu hamileliği aşırı kilodan dolayı doğum yapamayacağımdan korkuyorum çünkü bakmakla yükümlü olduğum iki çocuğum daha var benim onlar normal doğum sezaryen olmaktan çok korkuyorum kaza sonucu 9 haftalık gebeyim bu korkularımı atıp tutarken aklıma hamile pilatesi geldi ne kadar işe yarıyor bu korkularımın üstesinden gelmeye yardımcı olurmu yoksa safsata mı hiç bilmiyorum Sizlerin tecrübelerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim
Denizyildizii Hldsltn plates tabiki çok destekleyici bende başlıycam inşallah ama bence yürüyüşde fazla kilolar için çok yardımcı tabi bir riskiniz yoksa ikisi bir arada bence mükemmel olur. Ben 72 yle hamile kaldım fazla kilo almak istemiyorum. İlk hamileliğimde 71 dim 89 a çıktım bu sefer öyle olsun istemiyorum en en fazla 80 olsun yani
Fatma7666 Hldsltn Ben baya araştırmıştım bunu iyi geliyor diyolar plates son haftalarda ama siz merdiyen çıkın yürüyüş yapın meryem ana otu fatma ana otu var birki çayları var doktorunuza danışarak alırsınız bence korkmayın korkunca bebekde korkup gelmiyormuş kendinize cesaret verin 3.gebeliğinizmiş hem Rabbim yardımcı olur emin olun içinizi ferah tutun ve kendiniz hep cesaret verin en önemlisi sizin kendinize olan güvenciniz ve cesaretiniz🥰🤲🦋
NesX Hldsltn merhaba ben yaklaşık 6 haftadır pilates yapıyorum. 28. Haftamdayım daha öncesinde bulantılar sebebiyle hareket edemiyordum ve kilo durumu da olmamıştı. Haftanın 3 günü gidiyorum benimki reformer. Doktorumun izni ve hoca eşliğinde 50 dk sürüyor. Kilo konusunda pilatesin çok bir yardımı olmuyor çünkü yağ yakmaya yönelik çok birşey yapamiyorsunuz. Bu konuda yürüyüş daha etkili. Ama ben ayda bir ölçümümü yaptığımda ilk başlamama göre incelme vardı. Vücudum da sadece göğüslerim ve belim 1 cm’de kalçam büyümüştü. Geri kalan heryer incelmişti. Pilatesin genel olayı bu zaten. Bu sayede aldığım kiloyu nereden aldığımı da görüyorum mesela bir ayda göğsüm 4 cm almış. Yani kalınlaşmıyorsun bu açıdan öneririm. Benim başladığımda sırt ağrılarım vardı. Tamamen kesildi. Mesela bacak ağrım oluyor hocaya söylüyorum ona göre çalıştırıyor çok iyi oluyor. Haftanın üç günü fakat haftanın kalanıda hocamın izin verdiği gösterdiği hareketleri evde yapıyorum. Misal iç bacak çalışıyorum eritmek için. Uzun oldu ama ben şiddetle öneririm iki günde olsa kalınlaşmamak için yapabilirsiniz. Hocamın söylediğine göre normal doğuma hazırlıyormuş bedenimi fakat ne olur kısmet🐣
Beyzan Hldsltn ben korona öncesi bir fizyoterapi merkezinde bir fizyoterapist ile hamile pilatesi yaptım o zamana kadar 25 kg almıştım ama pilates bana çok iyi geldi. Ağrılarım geçti. Doğum acil Sezaryen oldu ama pilates sayesinde göbeğimde sarkma olmadı ve çok çabuk topladım kendimi. Elbette normal doğuma yönelik egzersizler ama her türlü ise yarıyor tabi şimdi korona var bir de sizin evde çocuklar da varmış online pilatesi deneyebilirsiniz en kötü ihtimalle bir pilates topu alıp üstünde hafif hafif zıplamak bile iyi gelir tabi siz detaylı araştırın bir de dokrorunuza danışın
Hldsltn Denizyildizii evet haklısınız bende hem pilatesi hem günlük yürüyüşleri yapsam iyi bir sonuca ulaşırım inşallah 🙏 Allah’ın izniyle
BTSG04 Benim doktorum 16. Haftamdan beri jimnastik yada yoga, pilates başla dedi ben hareket olsun diye her gün yapmaya çalışıyorum bel ağrılarıma çok iyi geliyor. Eminim sizede psikolojik olarak çok iyi gelecektir
Hldsltn BTSG04 teşekkür ederim tavsiyeniz için benim pilates için görüştüğüm salon bana sadece haftada iki gün çalıştırıyoruz dedi her gün yapamayacağım galiba umarım iki gün yeter 🤷🏼♀️
Hldsltn Fatma7666 inşallah teşekkür ederim benim önceki gebeliklerimde hiç böyle korkularım olmadı Ceylan misali hamile değilmiş gibi geziyordum ortada şimdi yaş ve fiziksel değişimlerden ötürü bi güvenemedim kendime üstesinden gelirim umarım ☺️tekrar teşekkür ederim rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
BTSG04 Hldsltn hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum. Doktorunuz sıkıntı görmediği sürece hareketi bırakmayın. Ben evde kendi çapımda yapıyorum öyle salonda filan değil
Fatma7666 Hldsltn Emin olun onu veren Rabbim bir kolaylığını da verir siz gönlünüzü ferah tutun herşey gönlünüzce olsun 🥰🤲🦋
Hldsltn NesX uzun değil emin olun çok aydınlatıcı olmuş☺️ Çok teşekkür ederim zaman ayırdığınız için siz ve diğer arkadaşların yazdıkları sayesinde artık kafamda bişeyler daha net tekrar teşekkürler rabbim sizin ve herkesin yavrusunu sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏