Eskiayse ben 26. Haftada 50lik yaptırdım ama öncesinde doktorum bir daha ki ay geldiğinde şeker yüklemesi yapalım ama istersen önce açlık tokluk ölç kendin dedi bende öyle yaptım aile hekiminde düşük kendi ölçtüğümde yüksek çıktı tokluk şekerim bebeğimde iki hafta önde gidiyor biraz da fazla kilo alınca yapma kararı aldık ortak o yapalım diyor sen kabul edersen 50lik yükleme de yüksek çıktı şimdi 100lük yaptıracağım eğer varsa şimdiden önlem almak için sizde doktorunuza danışın mutlaka