EsilaErtugrul Nasıl gidiyor bu haftada olan anneler, herşey yolunda mı? Bizim bu cumartesi detaylı ultrasonumuz var bebeğimiz kız, detaylıda tamamen kesinleşicek inşallah😍
Fatma7666 EsilaErtugrul Ayyy hayırlı olsun sağlıkla gelsin sağlıklı hayırlı evlat olsun bizde tam 15olduk çok şükür 🤲Rabbim sağlıcakla kucapımıza almayı nasip etsin🥰🤲Alışveriş yaptınız mı hiç ?
Nehirimmm06 EsilaErtugrul ben 20+5 oldum ama kasılmalarım oluyor biraz sanki göbeğimi alttan üstten biri çekiştiriyor canım seninde öyle mi
nes2009 EsilaErtugrul bende20+5im canım detaylımız haftaya bizimde kızçe geliyor kısmetse🌸 Sanırım en heycanlısı şu detaylı ultrason
EsilaErtugrul Fatma7666 yok hiç yapmadım ablasından herşeyi var 7.ayda bi kaç birşey alıcam hastane çıkışı bide kendime pijama falan geri kalan herşey hazır🥰
EsilaErtugrul Nehirimmm06 benimde oluyordu canım magnezyum ve kalsiyum kullanıyorum baya azaldı dikkat et sende
Zahide15_ Bende 22+2 oldum an itibariyle bu hafta girdim detaylıya bi sorun olmadı şükür. ama kızım iki gündür çok hafif hareket ediyo hatta etmiyo gibi bişe tedirginim normalmidir sizin hareket durumunuz nasıl
EsilaErtugrul Zahide15_ bazen çok hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum böyle olması cok normal canım korkma
Fatma7666 EsilaErtugrul Ayyy ne güzel işte ikinci çocuk bence daha şanslı hazıra gelip konuyor bizimkisi ilk diye bakıyorum neler lazım falan diye hep 🥰🦋