serti Kizlaaaar bir bakarmisin hamilemiyimmmm? erken gebelik testi yaptim adetjme 3 gun vaaar https://resimyukle.link/i/wFE9V
[silindi] serti benim ki bundan bile silikti zar zor görünüyordu ama sizinki belli gayet hayırlı olsun 🤲🏽👼🏼
ekoglu34 serti Ben de adetime 4 gun kala ayni bu sekilde gormustum. Hamile olma sansiniz yuksek gibi geldi bana Beta hcg niz cok yukselmemis olabilir telaslanmayin. Benim de 44 cikmisti. Insallah saglikli sihhatli devam eder sureciniz.
GLshkrasln serti canım gözün aydın hamilesin ama daha cook küçük bebisin kan vermek için bekle bı iki gün sen beta biraz yükselsin 🥰🙏