Smyrhkn123 Iyi geceler yaklasik 1 haftadir sol omzum feci sekilde agriyo yukari kaldiramiyorum neredeyse cogu kisi goguslere sut birikmesinden kaynakli olabilir diyor ama bilemedim boyle sıkıntı yasayan varmi resmen bebegimi kucagima alamiyorum 😔
Aysema Smyrhkn123 Sezaryanmi yaptiniz ? Bahsettiginiz sey gaz agrisi. Benimde dogumdan sonraki gece resmen dikisi unuttum omzumun agrimasindan. Hemsire gaz vuruyor demisti. Gercektende oyle. Gaz cikardikca acildi.
Aysema Smyrhkn123 Gaz birikip sıkışma yapıyor. Kendinizi özellikle ayaklarınızı sıcak tutun, gaz çıkarmaya çalışın. Yavrunuzuda sağlıkla büyütün insallah 🙏