Detaylı ultrasona girdim yaklaşık 2 hafta önce herşey normaldi 22+1 deyim kemik ölçümlerine bakıldı organlarına beynine göbek bağında kan akis sesine kalp sesine herşey normaldi basının iki yanında basiklik olduğunu ve down sendromlu veya genetik olabilir dedi sizce ne yapmaliyim