Babyto-Mom Maddi gücünüz iyiyse hepsini alın tabi. Ben size bizdeki durumu anlatayım. 22 günlük anneyim. Montessorimiz , park beşiğimiz bir de örme tavandan asılı sallanan beşiğimiz var. (Hepsi hediye geldi) Ben babynest almıştım. Şimdi kızım babynest ile benimle aynı yatakta yatıyor. Babynest ile salonda vs de yatıyor. Park beşiği bir tek alt değiştirme yeri var şuan onun için kullanıyoruz. Eminim ki bebeğim dönmeye başladığında ayaklandığında vs çok işime yarıcak. Montessori de ise şuan eşim yatıyor 😂 Çünkü kızım 1-2 saate bi uyanıyor. Beşiğe al bırak çok yorucu yanımda yatıyor babynestin içinde. O sallanan örme beşiği asmadık bile. Kayınvalidemlere götürücez orada da yatağı olsun diye. Bir tek park beşik alsanız ve bir de babynest yeterde artar. Gerçi bi yandan da önceden oda hazırlamak iyi. Bebek doğunca masraf cok oluyor.