irorkay Kızlar demin çok ağladım üzüldüm stres yaptım kasıklarım ağrıyor bu yüzden çok kötüyüm şu an. Pişman oldum üzerine daha da ağlıyorum. Bir şey olmuş mudur lütfen :( 20 haftalığım,çok korkuyorum. :( randevuma daha 3 4 gün var napıcam :(
sehri_hzr irorkay bende 2 gündür sancılanıyorum çok kendimi kastım ağladım diye bişey oldu sandım bebeğe acile gittik serum taktılar pazartesi doktoruma gidicem ama hala geçmedi belimden belimden korkma inşallah iyilerdirr
Minik_fasulye irorkay pencereyi aç nefes egzersizlerini yap bi bardakta suyunu iç ☺️Ağlamakla birşey olmaz malum annelik duygusallaştırıyor
kucuktosbik27 irorkay birşey yoktur o haftalarda rahim yukarı çıkıyor ağrıması normal ara ara ağrı gelip gider. Sen ağlayıp kendini kastığın için daha şiddetli hissediyorsundur ağlamayı durdur elini yüzünü yıka bebeğin seni hissediyor ve onu strese sokuyorsun üzüldüğün neyse bebişinin üzülmesine değecek birşeymi onu sor ona göre sakinlaş canım