Allah yardımcımız olsun. Dolar , Euro uçtu. Haberiniz var mı bilmiyorum ama piyasalar şuan berbat durumda. Dolar 8.40 oldu. Cnnde sağ alt köşede yazıyordu kaldırıldı hemen. Bebek ürünlerine zam gelmeden almayı planlıyorum. Allahtan odasının bir kısmını aldık..