Kızlar merhaba eşimin testi pozitif çıktı karantinamızın ilk günü 😪 İki sorum olacak bebeğim 37+4 bebeğim bu süreçte doğarsa ne yapmam gerekiyor ambulans devlet hastanesine mi götürüyor benim bulunduğum şehirde doğum hastanesi o kadar kötü durumdaki gitmek istemiyorum oraya 😕 ve şuanlık bende belirti yok ama eşimle temas halinde bulundum covid atlatan anneler nasıl atlattınız iyi geldi dediğiniz gıdalar var mı teşekkür ederim şimdiden 😕