Esra357 Merhaba yarın 24. Haftam başlıyor. Öğretmenim. Kurumuna bununla ilgili doktor raporu dışında vermemiz gereken bir şey var mı. Dilekçe vs yazmamız gerekiyor mu. Gerekiyorsa elinizde örnek var mı.
Sebiluner Esra357 4hafta önce bende hastaneden durum bildirir raporu aldım ve dilekçeyle birlikte okul müdürlüğüne teslim ettim. Dilekçe için internette örnek buldum.geçerli deyince aynısını yazdım.
iikiizler Ben direkt raporla gitmiştim. Dilekçe örneği vardı müdürüm aynısını yazmamı istedi yazdım imza attım hepsi bu kadar.