1 aydır dikkat etmeme rağmen toklukların önüne geçemiyorum ya 140a yakın oluyor ya da geçiyor 1 aydır 1 gün bile hiç yüksek çıkmadığı olmadı insülin de kullanıyorum sabahları. Bu durum bebeğime zarar verir mi? Benim gibi olan var mı? 30 haftalık hamileyim ayrıca troit içinde tedavi görüyorum 1 aydır