Gizem957 tansiyonum yuksekmis ama ben farketmedim doktorum hiç tansiyon olcmedi benim tansiyonum yükselip bebeğin kalp atışları düşünce doğuma aldılar idrar tahlili için sadece bir kere verdim cunki 24 saat vaktim olmadı mide ağrısı gibi ağrıyla acil gittim