Hanımlar 8 haftalıkken erkek hissediyorum demişti doktorum , 11.haftada galiba erkek dedi tekrar 14.haftada gittim arkasını döndü göstermedi 16.haftamda tekrar gittim tepetaklaktı bizim ufaklık ve doktorum bu kız duruşu sanırım kız dedi 🤷🏻♀️ Kesinlikle sağlıkla gelsin ayırt etmiyorum ama bilmek istiyorum sadece başına gelen oldu mu sonradan böyle karışıklık yaşayan