25647 Hanımlar hepinize merhaba,hamilelik döneminde diş ağrısı yaşayanlar neler yaptı acaba bilgi alabilir miyim? Bu aralar dolgumda sanırım açılma olmuş ilaçta içemiyorum bebekten dolayı.Doktorada ağrı aklıma gelmedikçe sorasım gelmiyor sanırım 😂
Lulemom Dolgu sızıntı yapıyosa gidin bi geçici dolgu koydurun o sizi bi süre idare eder. 2 dklık bi işlem doktor iznine gerek yok.
Lulemom 25647 işte geçici dolguda uyuşturma yapılmıyo. Sakız gibi bişi. Boşluğu kapatıyo sadece. 2 saat sonra donuyo. 2 saat bişi yemiyorsunuz.
Hsakarya Canım üç gün önce inanılmaz bir diş ağrım vardı ve şişmişti yanağım doktor antibiyotik yazdı ama içmedim ve tavsiye üzerine soğan kaynayıp ağrı olan dişime koydum yaklaşık yarım saat bir saat tuttum üç gün üst üste her akşam yaptım şişliğim de indi ağrım da geçti bir tane bile ilaç kullanmadan denemeni tavsiye ederim