Gamzeaykn bu gece itibari ile 33+0 olduk biz de kızımla🥳 Uzandığımda asla rahat edemediğimden geceleri uykusuzluk çekiyoruz iki gecedir. Bel ağrılarım oluyor ama başka ağrım yok şükür ki 🙏🏼 Çarşamba kontrolümüz var, bizim kız en başından beri hep baş aşağı duruyordu bakalım hala doğum pozisyonunda mı? Çok merak ediyorum nstye bağlıyor mu, tahmini doğum tarihini falan söyleyecek mi diye bakalım🙈🥳