Kızlar kısa süre önce Sivas’tan İstanbul’a taşındık 8+4 günlük hamileyim 4 haftalıkken ogrendm doktorum Sivas’ta folibol kullan dedi aldım kullaniyordm buraya geldik 7 haftalıkken kalp atışı için doktora gittim kalp atışı duyuldu dedi bana folik asit kullanıyormuş diye sordu söyledim folibol kullandığımı söyledim bana onun dozunun yüksek olduğunu dedi decavit verdi ilk hamileliğimde folibol kullandım 5 ci aydan sonra decavit kullandm ama şuan bu doktordan emin deilim icmiyorm ilacı. Sizce icmelimiym