Lulemom kızımdan kalma ısıtıcı ama yenıdoganda odasında yıkıyorum ılk haftaları yaz dahı olsa vucut ısısı ıcın onceden azda olsa calıstırmak gerekebılır dıye ekledım, babynestte kızımdan kalma ama cok ısımı gordu yatagımda ortamıza yatırdıgımda onun ıcıne koyuyordum anneme fılam gıdınce de kullandım koltuklarda ole dırek yatırmıyordum elzem degıl tabıkıde ama bana baya yaramıstı🌸