birprensesvebirprensannesi Aynrgkagc Evet iki evladımı da düşünmem gerek ve çözüm de bu sanırım kardeşi için bence kızmaz annesine 🙏
Ayse2011 birprensesvebirprensannesi işte bende yapamadım ama 5. Ayımda hastanelik oldm. İnsan mecbur kalınca malesef elden bişey gelmiyor.
A-yavuz denizkizim traş ettirdikten sonra kedi strese girmiyormu sonuçta kediler sürekli yalanıyor ya ondan merak ettim benimde kedim var bende traş ettirmeyi düşünüyorum ama zaten psikolojisi bozulur diye korkuyorum
denizkizim A-yavuz yoo psikolojilerinde bi sıkıntı olmadı. sadece 1den fazla kediniz varsa hepsini aynı anda kestirmeniz gerekiyor yoksa tüylü olan tüysüz olana üatünlük taslamaya kalkışıyor kavga çıkıyor. onun dışında bir sorun yaşamadım
Baobap birprensesvebirprensannesi öncelikle aşılarını tam yaptırıyorsanız tüy yutmak sorun olmuyor. Bu konuda içiniz rahat olabilir. Kediler dönemsel tüy dökebiliyor ya da stresli bir şey yaşadıysa da dökülüyor tüyleri. Mama markası nedir?
birprensesvebirprensannesi Baobap Bir markası yok canım pet shoptan alıyoruz en kalitelisini çok severek yiyor ama 🤷 Şuan kızgınlık dönemine girdi ve ondanda çok dökmeye başladı
Baobap birprensesvebirprensannesi pet shoplardan ya da marketlerden aldığınız mamalar içerik olarak temiz ve kaliteli değil. Veterinerlerde satılan markalardan almanız gerekiyor. Özellikle tüy sorunu için N&D marka birebir. İran kedim var uzun tüylü. İlk geldiğinde aşırı tüy döküyordu. İyi beslenmeyle tüm sorun çözüldü.