Demir50 ben 8+2 haftalık hamileyim. Hiç iştahım yok. Kendimi resmen zorluyorum yemek için. Bir şeyler hazırlıyorum. Yemeye oturunca istemiyorum. Bi tek bu gün domatesi ağız lezzetiyle yedim. Ne yersem pişman oluyorum. Mide yanması, bulantı tüm iştahımı öldürüyor. Yemeye bakmaya korkuyorum artık. Suyu 1 litreden fazla içemiyorum. Umarım zamanla düzelir