Kizilkayabebek 7 haftalık hamileyim. Göğüslerim adet dönemi zamanından beri sızlıyor hassaslaşti.dokunumca acıyor.normal mi sizce?
birprensesvebirprensannesi Kizilkayabebek 24 haftalığım ve göğüs uçlarım aşırı acıyor dokunamiyorum goguslerime 🤦
Burcunuslu_ Kizilkayabebek benimde öyle olmuştu gayet normal ilk 3 aydan sonra hafifliyor rahatlıyorsun 🌸
Burcunuslu_ birprensesvebirprensannesi sadece göğüs ucunda kuruluk hassasiyet varsa doktor tavsiyesiyle nemlendirici kullan emzirme döneminde zorluk çekmezsin ilk emzirirken canın yanabilir Lancion kreminin çok rahatlattığını söyleyebilirim 🌸🌸 şimdiden kullanmaya başlayabilirsin göğüs ucuna
birprensesvebirprensannesi Burcunuslu_ Canım nemlendirici kullanıyorum devamlı çatlak kremimi sürüyorum ama yine de acıyor 🤷 Göğüs kalkanı kullanacağım doğuma yakın ama şuan pek çözüm bulamadım. Sizin onerdiginiz kremide deneyeceğim inşallah teşekkürler tavsiyeniz için
Burcunuslu_ birprensesvebirprensannesi o kremin çok faydası oluuor diye duymuştum inşallah sanada faydalı olur 🌸 çatlak kremi olarak ne kullanıyorsun
birprensesvebirprensannesi Burcunuslu_ Siniz çatlak kremi ve ilk gebegimde de kullandım çok memnun kaldım 🙏
Kizilkayabebek Beta HCG değerlerim azar azar artıyor da ben de hamileliğim devam eder mi acaba diye düşüncelere kapılıyorum. Göğüs ağrısı olumlu süreç olduğunu mu gösteriyor diye merak ettim🤭
Ayse3474 Kizilkayabebek 39+2 yim hala var 😁 Böyle nasıl emzircem diye düşünüyom ben de 😂😂 Ama ilk haftalara göre daha az , haftanız ilerkedikçe azalır ama geçmez tamamen sağlıkla doğsun 👼🤗
Nuray23 Kizilkayabebek ilk haftalar oluyor sonra bi geciyor gibi oluyor son aylar cosuyor 😂uclari ozellikle 😂