Momy11 7+1 hamileyim ve 1 haftadir kabızlık çekiyorum cok rahatsız oluyorum çok siskinim. Sağlık olacağına gitsem ilaç verir mi ya da nasıl geçer bu 😥
yldzcskn_43 Momy11 kabızlık sorununu ben gebeliğim boyunca yaşadım yaşıyorum da 27+2 deyim hala oluyor. Kuru kayısı yiyorum belirli bi saat sonra bu durumdan kurtuluyorum
Hakikitosunpasa Momy11 ilk 3 ay ilaç yasak sonrasında da çok zorda kalmadıkça vermiyorlar mesela bana vermediler erken Doğum riskimden dolayı ben zeytinyağı içmeye başladım o şekilde çözüldü
Bebeklimm Kabızlığa kayısı hoşafı demişlerdi buradaki postlarda hamileler gerçekten ne denediysem onun kadar tesirlisi olmadı deneyin derim
Mucizem31 Momy11 nedense beni süt de rahatlatıyor. Artık sadece bende mi bilmiyorum. Bir deneyin derim
Fatmaavcikara @Momy11 bende 16 haftalık hamileyim aynı sorun başından beri bendede var duphalac diye bi şurup verdi doktorum 2 haftadır derdime dermanmış resmen kurtuldum 🤲
Fatosef Momy11 canm yoğurt tüket akşamları. Ertesi gün iyi geliyor baya. Hatta biraz da pul biber koy 1 çay kaşığı kadar.