mucizebebek35 bende aynı durumdayım, karın genişliyor , şişiyor gaz sancım oluyor nefes alamıyorum. İlk defa bu kilolara çıktım , karnım 24 ten sonra bir anda büyüdü. Son 2 haftadır az da yesem hafif de yesem aynı. Şişkinlikten kıpırdayamıyorum. Ama sabaha azalıyor