zerana Doktorum genelde 39 u bekletiyor yani diğer vakalarında gördüğüm buydu. Salı günü çatı muayenesi olucam yinede ama büyük ihtimalle sezaryen olucak gibi görünüyor, oda o gün gün vericek artık bi kaç gün sonraya mı gel dicek bende çok heyecanlıyım ama sanki daha aylar varmış doğuma gibi hissediyorum 😂