-ilk-gebelik Kabızlık sorunu yaşıyorum afedersiniz biraz ıkındım zorladım farkında olmadan . Bebeğime bir zararı olmus mudur ? 3 aylığız
Ekimmeselesi -ilk-gebelik Aman dikkat et bebeği düşürmeye kadar gider. Bir tanidigimzi 3,5 aylık çok zorlamisti Allah senden uzak tutsun. Bol su komposto tüket dikkat et arkadaşım.
Srfklls -ilk-gebelik aynı sorunu bende yaşadım. Çok şükür kurtuldum. Kayısı hoşafı, kefir, bol su içmeni ve kısa yürüyüş yapmanını öneririm.
glcncbn -ilk-gebelik büyük tuvalet ile bebeğin durduğu yerinde birbiriyle alakası yok ki. Ikınmanın bebek düşmesiyle alakası yok. Hiç birşey olmaz. Sağlık ocağına gidin şurup verir size rahatla tuvalete çıkarsınız.
yldzcskn_43 Kuru kayısı çok işe yarıyor. Belirli bi saat geçiyor ama sonunda rahata kavusuyorsun. Kuru kayisin yoksa bir bardak kayısıli meyve suyu da iyi geliyor çözüyor
-ilk-gebelik Srfklls cok teşekkürler canım yarından itibaren dediklerini uygulayacağım inş bende de işe yarar cok sağol🙏🌺