Nisanurunannesi3850 Merhaba hanımlar nasil gidiyor hamilelik biz Tam 36 haftaligiz akintim cogaldi ve sürekli wc ihtiyacm oluyo ara sırada sanci giriyor bebek hareket ettikce ve ayaklarim cok sisti🤗sizde durumlar nasil?
Nurcihn Nisanurunannesi3850 bende 36+3 üm bebek hareket ettikce canım yanıyor bu aralar sarı akıntım çoğaldı enfeksiyon çıktı su içmeye özen gösteriyorum en fazla 2.5 litre 3 olması lazım dedi doktor ama fazlası yok işte suanlik çok şükür skntimiz yok nisan 16 son günümüz 40 haftamız doluyor hayırlısı 29 unda kontrol var bakalım inşallah hepimiz kucağımıza alırız hayırlısıyla 00.00 den sonra 25 günümüz kalcak🙈🙈
Edanurgrkn Nisanurunannesi3850 benimde 35+2 artık sabırzlıkla bekliyorum ve zorlanmaya başladım yürümekte oturup kalkmakta, ayaklarım sürekli şişiyor biranönce geçsin zamanda kavuşalım 🥰🙏🏼
2prensannesi06 Nisanurunannesi3850 bzdee 36 haftayızzzz son 28 gün ama daha erken gelir gibi ilk oğlum 38 de geldi bakalım bu oğlum ne zaman gelecek salı günü randevum var acaba doğum pozisyonuna geldi mi ki 🙄
Nisanurunannesi3850 yesimyavuz bende biran once dogsun diye bekliyorum valla artk cok zorlamaya basladi😂 Rabbim sag salim kucagimiza almamizi nasip etsin insallah🤲🏻💙🤗
zerana yesimyavuz o nasıl bi dua nisanı bulmaz 36+5 te doğar en iyi ihtimalle ki bu da erken doğum demek
Nisanurunannesi3850 Nurcihn oy masallah bitti bisey kalmadi cok sukur sag salim gelsinler insallah normalmi dusunuyorsunuz bide cinsiyeti ne bebisin🤗🌸
Damlot Nurcihn merhaba, bende de sarı akıntı çoğaldı ama doktorum normal dedi. Yanma kaşıntı ve kanama yoksa dedi. Siz idrar testi mi verdiniz? Bende 35 haftalığım şuan💙🥰
Ozlemmr Nurcihn 16 Nisan benimde son gunum hahaha ve bbenimde bu su içmem lazım Bol bol aynı şeyleri yaşıyoruz 😄😄😂😂😍😍
yesimyavuz Nisanurunannesi3850 benim de aynı eğilememek rahat oturamamak bel ağrıları ve bu aralar sürekli uyku hali beni çok yordu 😂 hepimiz sağlıkla kavuşalım 💙
Nurcihn Nisanurunannesi3850 ilk dogumum normal oldu insallah bunuda normal istiyorum bebeğin basiaşşada normal olur inşallah erkek bir kızım var birde oğlum olcak inşallah seninki cinsiyet ne 💞💞
Nisanurunannesi3850 Edanurgrkn en zorlandigimiz döneme girdik hayirlisiyla sag salim gelsinler insallah🤲🏻🤗🌸
Nisanurunannesi3850 yesimyavuz amin insallah gercekten cok zorlamaya basladi🌸zaten dogunca uykular haram olcak son zamanlar uyuyabilsek diyorumda oda olmuyor😂🌸
badecanisik 2prensannesi06 ay darısı başıma oğlan geç gelir dedikleri için korkuyırum kızım tam 38 de geldi normal doğmla umarm oğlumda 38i geçirmez irileşir ve normal doğuramam diye korkuyorummmm… Şuan 35+5 salı günü randevu var bakalm ne dicek doktor hurmaları löp löp götürüyorm magnezyumu 36da bırak dedi ben bir haftadır içmiyorum erkendne bıraktm kasılmaları engellemesn diye🤪 38 zi çok geçirmez inşallah çabalarıma…
Nisanurunannesi3850 Nurcihn benimde kızım olcak insAllah. RABBİM sağ salim kucagimiza almamizi nasip etsin insallah🤗 Masallah siz deneyimlisiniz beni neler bekliyo hic bilmiyorum
Safari Nisanurunannesi3850 bizde 36+4olduk 😅😅😅 hayat çok zorlaştı 9 ayda çekmediğim mide bulantısini şimdi çekiyorum. Çok sistim. Bir an önce dogursam diyorum
Birileri Nisanurunannesi3850 ayaklarıma inanamıyorum resmen bakıp bakıp gülüyorum hava basılmıs da şişirilmiş gibi 😂 artık çok zorluyor inşallah sağlıkla kavusalim 🤗
Msydn6 Birileri ödem olabilir mi ? Tansiyonlarınız ne alemde aşırı şişmesi de normal değil bence doktorunuza gösterin muhakakk🌸
Nisanurunannesi3850 Birileri amin insallah🤲🏻❤aynen bende öyle hatta eşimde gülüyo nolmus öyle sismissin sen diye bende hic böyle güzel ayak görmedim ömrümde diye kendimi motive ediyorum😂 Hayır şismesi sorun degilde yürürken canimi yakiyo ayağım çekiliyo sanki bi doğsaydı hayirlisiyla🤗
Klncnrbhr Kızlar bebeğinizin kilosu nasıl 36+0 da doktora gittiğimde 2500 kilosu bi hafta geriden geliyor dedi şuan 36+3 üz
Nisanurunannesi3850 Klncnrbhr ben en son 34+4 de gitmistim 2612 gramdi 5 gün onden gidiyodu 1 hafta önden veya geriden gitmesi önemli degilmis saglikli olsunlarda kilo alirlar her bebek bir olmaz genle alakalida olabiliyor tabi🤗ben 3 kilo üzeri dogmusum
Msydn6 Nisanurunannesi3850 bende 35. Haftamdayım son haftalar bende çok zorlanmaya başladım 10-20 Nisan arası sezeryan olucam az kaldı bakalım inşallah sağlıkla kurtulalım🌸😌
Birileri Msydn6 ben de ondan şüphelendim ama tansiyonum düşük çıkıyor hatta, ilginç bir durum ayakta fazla kalıyorum belki ondandır diye düşünmeye başladım ama doktora tekrar soracağım ısrarla
MervErdo 37 olduk şu an itibariyle bugün yamekli misagir ağırladım ayaklarım oldu davul resmen kuyruk sokumu ve oramın ağrısı beni mahvediyo uygulamaya göre son 23 gün kaldı akıntı olayı bende de 3 4 gündür yoğunlaştı ve koyulaştı normal herhalde
Nisanurunannesi3850 MervErdo bebek kanala yerlesince akinti cogalir yazmisti biri bende ondan heralde diye dusundum🌸
Bnselz Klncnrbhr yulaf süt muz nesquik toz bir avuc fındık hepsini karıstr gece yatmadan önce ye mümemmel kilo aldırıyor😅 5 günde 300 gram aldı kızım.
Pln01 Klncnrbhr vallahi herşeyi yiyorum inanırmısınız ağzım hiç boş durmuyor ne yapacağımı şaşırdım muz yemekten daha öldüm 🤨canımı sıktı ama 1 hafta geri diyince 35+3 de kilosu 2700 dü bu hafta tekrardan kontrol var bakalım ne dicek 🤔