Kızlar merhaba ben aşılamayla hamile kaldım tam 5 sene sonra 4+2 de vajinal ultrasyonla kesemizi gördük çok şükür doktorum 10 gün sonra tekrar çağırdı Çarşamba günü tekrar gidicem o zaman gittiğimde tam 5+4 lük oluyo sizce gittiğimde bebek görülür mü ya da kalp atışını duyabilir miyim