Tubad Neden tatilinizi iptal ettiğinizi anlamadım. 😔 Doktorunuz da izin vermişken, tadını çıkarmalısınız bence. Hamilelikte yüzmekten daha iyi bir spor yok. Yasaklayan doktor duymadım hiç. Aşırı güneşe maruz kalmak normalde de bize zararlıyken, hamileyken daha da dikkatli olmalıyız. Ben haftada 2-3 kez girmeye çalışıyorum özellikle. 18 hafta olduk biz de 😍 Doktorum mümkün olduğunca yüzmemi öneriyor. Tabi ki fazla açılmadan, güneşin altında saatlerce yatmadan. ☺️