Kızlar 8 haftadır diyetisyene gidiyorum..
Tokluk 242 çıkmıştı… Hemen dahiliyeye yönlendirdi 1 hafta evd e kendim cihazla ölçüm yaptım. Sonra diyetisyene başladım ve kontrol altına aldım… Ayrıca bebek kg mı haftasında gidiyordu suyum normaldi ve 24.haftaya kdr toplam 2.kg almıştım yani bu gizli şekerin hiçbir belirtisi yok bende nasıl. Çıktı doktorlar şaştı kaldı bu sebeple herkes yaptirsin 2 dilim baklava yiyebiliyorsaniz o şekerli suyu da içersiniz aynı etkiye sahipler