Hsynftm canım kusuyorsan doktorundan bi bulantı ilacı almadıysan alabilirsin bazılarınınki ağır geçiyo bazılarınki hafif .öncelikle kesinlikle kahvaltıda yumurta süt peynir yeşil zeytin vs bunları yemelisin sucuk salam çiğ olduğundan tüketmemelisin yumurtayıda iyi pişirmelisin öğlen de yine ne yaparsan yada akşam sebze ağırlıklı mesela ıspanak pırasa vs yeşillik yemelisin maydonozu fazla tüketme fazlası düşüğe yol açıyormuş ve et balık tavuk bunlarlda kesinlikle tüketmelisin balık mesela doktorlar haftada 2 kez diyor omega 3 açısından zengin. Eğer yiyemiyorsan da zaten doktor omega 3 takviyesi veriyor ilerleyen haftalarda .bunların yanında kuru fasulye nohut pilav makarna ekmek bunlarıda tüketmen gerekmen gerekiyor karbonhidrat olarak .meyveyi çok tüketmelisin muz folik asit deposu havuç portakal elma vs. Ceviz kesinlikle yemelisin benim yiye yiye içim dışıma çıktı bunun yanında antep fıstığı badem hurma bunların hepsi yararlı.ben sütü pastörize içiyorum marketten .yoğurduda süt alıp mayalıyorum maya bebeğe kilo aldırıyormuş .ve sana son tavsiyemde bol bol su iç 29.haftadayım 30 a gircem inşallah 4 kilo aldım sadece hem bol su içiyorum hemde ekmeği tam buğday tüketiyorum :) sağlıklı hamilelikler diliyorum :)