Aytflz cnm ben bos gebeligmde degil ama 8 haftalk kalbi duran bebegimdeyken kurtaj olmustum ve cok az kanamam olmustu ama sancidam agridan duramıyordum 4,5 gun sonra tekrar gittim dr.sancim var diye usgden baktiki kanama disarı degil iceri akmıs ve apar topar tekrar kureteja girmistim.