Gulgzm gitmedim çok önemsemedim açıkçası sadece şaşırdım, ilk hamile kaldığımda da tam göbek deligimin üstünde minicik bir ben cikti, şimdi de genital bölgede et ben çıktığını gördüm, öyle çok beni olan biri de değilim, gitmek gerekir mi ki sizce bunun için doktora ?