sevgiela aynıyız ve bende de sısmeler oluyor. Sabah kalkınca parmaklarımı kullanamıyorum. Oturduğumda kalkınca ayaklarımın üzerine basamıyorum. Dr ödem dedi. 2 günde 4 kılo aldım, normal beslenmeme ragmen. Ödem dediler. Atmak için hareket etmek, proteinden zengin tuzdan fakir beslenmek lazım. Hareketsizlik benim en büyük sorunum. Hareket ettikce acılacagınızı göreceksiniz. Protein eksikliği de sebep. Bana kalsa sabahtan aksama tatlı yiyeceğim ama olmuyor işte. Geçmiş olsun. Dogumla hepsini veririz insallah. Saglıkla gelsinler insallah