elfaksyy 52 ile hamile kaldım en Son 58 Kilo idim.karnım küçük hatta mont giyince hamile olduğum bile anlaşılmıyor.2 gün sonra 30 haftalık olucam.Beni gören 2 2.5 Kilo anca doğar bebek diyolar.Üzülüyorum :( doktor kilosu haftasıyla uyumlu güzel diyor.Ama içim içimi yiyor küçük göbeği olup ta bebeği normal kiloda doğan varmı ?
Gulayernez elfaksyy benimkine öyle diyorlardı şu an 39 haftalığiz ve kilosu 3200 grm çok normal. Hiç takma söylenenleri 😊
Gizmolata elfaksyy canım ben 59 ile hamile kaldım 61 kiloyum,31. Haftamdayım bebeğim 1.650 gr tam haftasında ilerliyor, böyle devam ederse 3-3,5 kilo arası olurmuş doktorumun söyledğine göre, bizim göbeğimizle ne alakası var allah aşkına sıkma canını
Denizyildizii elfaksyy doktor normal diyorsa elalemin lafına bakıp kendinizi üzmeyin. İç karnın geniş demekki merak etme cnm
[silindi] elfaksyy Bebeğin kilosu karnınızla alakası yok 😊 korkmayın. İç karnınız geniş ondan öyle. Doktorunuza güvenin. O herşey iyi diyorsa başkalarına laf düşmez. Piskolojinizi başkasının bozmasına izin vermeyin
Gizmolata elfaksyy benimde yok karnım demekki iç karnımız geniş, cahil cüheyla konuşmayı sever boşver sen 🥰
Serendipity elfaksyy hic endise etmeyin annem de toplam 9kg almis minyon kendisi abim 4 kusur kg dogmus herkes neler neler demis inceciksin cocuk hastalikli olur yok zayif olur hicbisi yemiyor musun vs. o zamanlar ultrasonda boyle yok hep uzulurmus nasil minicik bir sey mi dogucak diye sonra herkes sok tabi sen bunu nasil normal dogumla dogurdun diye🙈 Doktorunuz aksini soylemedikce kulaklarinizi elaleme tikayin kendi ruh sagliginiz icin hic endise etmeyin hersey yolundadir. Saglikli bir hamilelik dilerimq😊
Bloggeranne_93 Canım annemin kımse hamıle oldugunu anlamazmıs hepımız 3.500 kg dogduk iç karnın geniştir dr sorun yok dıyorsa ınsanları takma herkesın vücut yapısı farklıdır 🥰
gulin-35 elfaksyy ne alakası var ya takılma benımde aynı altı aylık hıc bellı olmuyor bebegın kılosu haftasına gıre normalse sıkıntı yok
momlove1 elfaksyy allah askına kime ne ? Doktorunun dediğini tak sen çevrendekileri umursama ne biliyorlarmış ? Belki iç karnın geniş göbegi büyük olanınmı cocugu kilolu oluyormus aptal insanlardan nefret ediyorum her konuya bi yorumları var
DDT elfaksyy Ay zaten 30 haftadan sonra büyüyecek göbeğin 😃 Zaten kiloyla alakalı olsa 25-30 kilo alanlar 6-7 kilo bebek doğururdu 🤣
Mandalina91 elfaksyy bebeğiniz sağlıklıysa mutlu olun ne güzel sarkmanız, ağrınız, çatlağınız minimum seviyede olacak. Bu büyük bir şans. Bende çıkmıyor diyordum 24 ten sonra büyümeye başladı korkar oldum. Eşime çok mu çıktı diyorum hergün.
Msde_srds elfaksyy benimde karnım 1.5 aydır çıkıyor çok büyük değil ama görümcem de bana aynısını söyledi küçük bebek mi olacak diye bebeğin kilosu vs karnın büyük mü küçük mü olmasıyla mı belli oluyor ?
Esmamoms elfaksyy Canım ben 36+3 teyim 16 kilo aldım şimdiye kadar ama dışardan baksan hiç kimse hamilesin demez. Boyum var bir de zayıftım. Önümde sadece küçücük bir göbek var. Bebeğimin haftası da hep öndeydi. Takılma yani. İç karnımız geniş büyük ihtimalle.
Dryalp elfaksyy canım benım de hiç çıkmadı 30dan sonra bir anda çıktı göbegım korkma o göbekle alakalı degıl 37cı haftada doğum yaptım 3510dogdu yavrum siz bunu dert etmeyin sonra çıkıdan rahat edemezsiniz☺️