Kizlar 25 haftalik hamileyim sabah kahvaltidan sonra once bi sicak basti daha sonra basimin ustu uyusmaya basladi ve uyusukluk yuzume indi nefes alamamaya basladim sirtimdan felan ter bosaldi bunu 2. Defa yasayisim acile gittik bisey demedi tansiyonumda normal cikti bu durum gibi yasayan varmi aranizda neden olur cok korktum suan hala mesela basim agriyor