Merhaba hanımlar
Şubat ayında Aşılama yaptırdım 4 gün önce mens oldum bu ay da mens dönemini bir gün geçti dün olmam gerekiyordu.3-4 gündür şiddetli bel ağrım var erken olcam sandım ama olmadım.acaba aşılama sonrası adet düzensizliği yaşayan var mı? Her ay test yapmaktan ve üzülmekten sıkıldığım için şimdi biraz daha beklemek istiyorum.